[SinggahSat]

Monday, June 14, 2010

Impian Yang Tidak Kesampaian ;'(


Salam..

erm .. hari nie aku x berapa ada kerja sangat .. so , dari pagi tadi kerja aku adalah mengonlinekan diri saja .. hari nie je aku free .. esok da start busy balik .. 15 - 17 Jun , aku jadi Urusetia Kursus Pendekatan Dakwah Kontemporari .. Aissshhh , sakit kepala bila fikir pasal kursus nie .. Bukan apa , bila ada kursus nie aku pon mula la rasa macam sewel2 sikit .. banyak kerja nak buat .. yang paling penting n yang paling aku x suka sekali , aku kena stay up sampai malam .. uwaaaaaa ! mengantuk gila deh .. tapi , bila fikir hasil $$$ daripada pengorbanan aku untuk bekerja lebih masa , automatik aku semangat balik .. hehehe .. tapi kan , yang paling ++ kesian memang adik aku la .. malam2 kena amik aku kat ILDAS .. nak suruh aku balik sendiri memang jangan harap la .. uuuuuuu , menakutkan ! hahaha .. apa yang aku merepek nie ye .. macam x ada kena mengena dengan tajuk entri aku je kan ? :)


Ok ok , kita kembali kepada topik asal ye ! 


before nie , aku ada cerita yang aku nak sambung study tu kan ? 2 weeks before tarikh aku nak kena lapor diri tu , aku memang blurr gila la .. every second asyik fikir about that je .. nak study , x nak study , nak study , x nak study .. honestly , aku memang nak sangat sambung study .. tapi apakan daya , finance aku x stable lagi .. isk isk isk .. nampaknya , impian aku masih belum tercapai lagi untuk tahun nie :(


Hmm .. apa aku nak cerita lagi nie erk .. ohhoooo , nampaknya cik shafiny da datang membawa berita panas terbaru .. nampaknya , sampai sini saja la entri kita untuk kali nie ye .. semoga berjumpa lagi <3 <3 <3


0 soksek soksek:

Post a Comment

tiada kata secantik bahasa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...